VoIP blog 9: Uw VoIP bij Comsave: wat kan u verwachten?

Geplaatst op woensdag 27 juni 2018

VoIP is dé zakelijke telefonie van de toekomst, ISDN-ondersteuning is straks ook echt verleden tijd. Maar wat kan VoIP u bieden en waarom is het de oplossing voor uw bedrijf? We schreven al heel wat over alle functionaliteiten, maar wat kunt u verwachten eens u de ouderwetse hoorn oppakt en Comsave belt voor advies?

 

Samen met Comsave uw huidige situatie bekijken, wij analyseren wat beter kan.

Wat is uw huidige situatie wat betreft bedrijfstelefonie? Om een goed beeld te krijgen van hoe wij u het best kunnen helpen, is het belangrijk om te weten hoeveel FTE u aan het werk heeft, wat u verwacht van het VoIP-platform en of uw bedrijf meerdere vestigingen heeft en of die dan al dan niet in het buitenland gevestigd zijn. Aan de hand van deze informatie maken wij dan een oplossing op maat van uw bedrijf.

 

Comsave doet u een van A tot Z uitgewerkt voorstel.

Nu we weten wat uw bedrijf nodig heeft kunnen we voor u een uitgewerkt voorstel gaan doen. Hoeveel telefoons heeft u nodig, hoe zit het met de installatie, de abonnementsformule en de service nodig na verkoop? We passen alles aan aan uw noden en wensen.

 

Comsave bevestigt uw order.

U krijgt van ons een opleveringstermijn en vervolgens maken we een afspraak met u voor de installatie. Comsave komt bij u op kantoor de installatie doen en daarnaast zullen wij er voor zorgen dat u ook gedurende een korte, eenvoudige installatie alsnog telefonisch bereikbaar blijft. Tijdens uw overstap  hoeft u zich dus geen zorgen te maken dat u tijdelijk onbereikbaar bent, maar ook over uw huidige contacten en telefoonnummers geen zorgen: die blijven behouden.

 

Problemen? De servicedesk van Comsave is 24/7 bereikbaar.

We verwachten geen problemen, maar techniek blijft techniek: niet 100% voorspelbaar. Hulp nodig? Bel dan naar onze servicedesk. 24/7 zijn we voor u bereikbaar. En zelfs als uw internet het niet meer zou doen, kunt u nog altijd bellen over redundante lijn. Ook over het functioneren van uw telefonie bij zwaar internetverkeer hoeft u zich geen zorgen te maken: uw VoIP-telefonie wordt gerouteerd via een dedicated verbinding zodat deze twee verkeersstromen elkaar niet verstoren.

 

Samen met Comsave kunt u kijken naar dé oplossing voor uw bedrijf. Wilt u een vrijblijvend adviesgesprek? U kunt ons bellen op +31 (0)88 999 5555 of stuur ons een mail naar sales@comsave.com en wij zullen contact opnemen met u.

 

Lees meer in onze VoIP-serie:
 

- VoIP blog 1: Wat is VoIP eigenlijk?

- VoIP blog 2: Is VoIP beter dan Skype?

- VoIP blog 3: De voordelen van VoIP

- VoIP blog 4: VoIP op de werkvloer

- VoIP blog 5: De techniek en de installatie

- VoIP blog 6: De telefooncentrale en het telefoongesprek

- VoIP blog 7: Verschillende platformen; 3CX

- VoIP blog 8: Verschillende platformen: Xelion

 

uw-voip-bij-comsave-wat-kan-u-verwachten thumbnail

Comsave in het nieuws

  • partner-aan-het-woord-dim-it thumbnail
    woensdag 28 november 2018

    Partner Aan Het Woord: DIM-it

    Zelf vertellen we graag waarom u partner bij Comsave moet worden. Maar nog liever laten we een partner vertellen wat hij of zij aan Comsave heeft. Deze keer laten we Rolf Hoepelman van DIM-it aan het woord.

  • comsave-partner-experience-2018-fotos thumbnail
    dinsdag 27 november 2018

    Comsave Partner Experience 2018: de foto's

    Op 22 november 2018 mochten we onze partners verwelkomen op de Comsave Partner Experience 2018.

  • censureert-de-eu-youtube thumbnail
    maandag 19 november 2018

    Censureert de E.U. binnenkort YouTube?

    YouTube niet enthousiast over nieuwe E.U. copyrightwet. Censureert de E.U. onbedoeld?